2015年5月14日

今個夏日要將暑氣消除,冰雪小鎮景致呈現各位眼前

天氣一日熱過一日,炎夏日子巳經到來!今年夏日活動 (2015 年 6 月 11 日至 8 月 30 日),香港迪士尼樂園決定要將暑氣消除,冰雪小鎮景致會呈現各位眼前,感受一個冰涼夏日。

既然是玩冰雪,當然是以至今仍然大熱的《魔雪奇緣》(Frozen) 作為主題!到時候大家可欣賞到 Frozen 音樂劇。Anna Elsa 及 Kristoff 會現身會場大唱你我都已經滾瓜爛熟的 "Let it Go" 等大熱歌曲。

小白紀念杯

《魔雪奇緣》主題餅點

創意十足的度假區餐飲團隊亦已經為賓客準備好一系列以《魔雪奇緣》為創作靈感嘅透特色美食。例如 Cupcakes。而且還可以帶走即將推出好得意的小白紀念杯回家。(但記得要比錢!)

玩又講咗!睇又有喇!食都提埋!淨返買。
《魔雪奇緣》主題商品必定是今個夏日活動重點銷售項目,除一系列現有產品之外,仲新推出拼圖、文具、Q版毛公仔等產品。另外 PIXAR《玩轉腦朋友》(Inside Out) 、 新款 Tsum Tsum 公仔 及 週年產品都將會陸續登場。

沒有留言:

發佈留言