2021年3月18日

新世紀廣場「MOKO 迪士尼櫻花季」下週展開,獨家櫻花主題商品今日率先睇!

上星期跟大家介紹過 MOKO 新世紀廣場即將於 3 月 25 日呈獻「MOKO 迪士尼櫻花季」主題活動。到時候除咗有富有春天氣色的櫻花主題打卡裝置外,場內亦特設全港首間「迪士尼櫻花季期間限定店」,將有逾百款迪士尼櫻花季主題精品等待各位迪士尼迷及櫻花控搜購,部份更是場內獨家發售,設計以米奇與米妮、鋼牙與大鼻及小熊維尼等耳熟能詳的經典角色為主角,包括有多款櫻花主題餐具套裝及保溫瓶、女生至愛的 30cm 粉紅色毛公仔、電話殼、餐碟套裝及櫻花形咕𠱸等,不單只精美,更是實用。以下就同大家率先睇睇「迪士尼櫻花季期間限定店」部分精品,等你做定功課,到時候盡購心頭好。
30cm 粉色系米奇、米妮、小熊維尼毛公仔
港幣$80 起

迪士尼角色櫻花主題電話殼
港幣$158/款

迪士尼角色櫻花造型香氛卡
港幣$89 (2件)

迪士尼角色櫻花造型咕𠱸
售價待定

現場預售產品
櫻花造型迪士尼角色餐碟套裝 (一套四款)
港幣$158/款

櫻花印花配迪士尼角色繍花 T 恤
港幣$250/款

小熊維尼主題保溫瓶及餐具套裝
港幣$49 起


MOKO 新世紀廣場呈獻「MOKO 迪士尼櫻花季」打卡區
  • 日期:2021 年 3 月 25 日至 5 月 19 日
  • 時間:上午 10 時至晚上 10 時
  • 地點:MTR 樓層中庭

迪士尼櫻花季期間限定店
  • 日期:2021 年 3 月 25 日至 5 月 19 日
  • 時間:中午 12 時至晚上 8 時
  • 地點:MTR 樓層中庭

沒有留言:

發佈留言