2017年7月25日

香港迪士尼樂園將為 StellaLou 舉行迎新派對 提交靚相有機會出席派對

大家非常期待的 Duffy 新朋友 StellaLou 即將來到香港迪士尼樂園,一系列 StellaLou 主題獨家商品及美食將陸續推出。作為 Duffy and Friends 忠實擁躉嘅你哋,無理由錯過與 StellaLou 見面的機會!即日起至 7 月 28 日 晚上 11 時 59 分,登入小報 Facebook Page,於活動帖文提交一張有故事性的迪士尼小熊 Duffy、ShellieMay、Gelatoni 或 StellaLou 情境照片,並做足所有步驟,就有機會被揀選成為「Duffy 好友 StellaLou 迎新派對」活動其中一員,名額 15 位。

唔知點影好?或者大家可以用上列官方提供圖片做個範例!然後拍攝這類帶有故事性的情景照片於活動帖文提交!


沒有留言:

發佈留言